
[Whitepaper] Audify Audiojaarrapport 2024
Voor het eerst wordt podcastadvertising opgenomen in de resultaten
De audiomarkt in Nederland groeide in 2024 met 6,5 procent tot 261.000 miljoen euro. Voor het eerst werd podcastadvertising opgenomen in de resultaten. Joris van der Pol, voorzitter van Audify, maakt deze resultaten bekend. Joris van de Pol: "Digitaal is extreem hard gegroeid. 2024 is een recordjaar geweest voor digitale audio in Nederland. We zien dat digitalisering in audio eindelijk volwassen vormen begint aan te nemen."
Download hier het Audify Audiojaarrapport 2024
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Maarten Duijne (adpaq) over digital audio advertising
[DutchMedia Podcast] over r/tv omzetten, verkiezingen en internettarieven
Audify Awards uitgereikt tijdens Dag van de Audio
Jongeren combineren steeds vaker audio en beeld
NMO Luistercijfers augustus 2025: NPO Radio 2 13+ marktleider; Qmusic 20-49 en 25-67
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien