DPG Grow-podcast Data& De Arbeidsmarkt met Arno Peperkoorn

Te gast in de vijfde aflevering van Data& is Arno Peperkoorn, directeur-partner bij Result Recruitment Group

"Na jaren schreeuwen om data, verzuipen marketeers nu in de mogelijkheden", zo kopte het Financieel Dagblad een tijd terug. De marketing- en media-professional anno 2021 wordt geacht dataskills te hebben. Uit onderzoek blijkt dat ze dat nog best lastig vinden. Hoe komt dat precies? Is er sprake van data-faalangst; twijfel of ze wel voldoende datavaardig zijn? Of voelen de  professionals zich comfortabeler bij de creatieve kant van het marketingvak? Of is het een beetje overdreven allemaal; is die marketeer eigenlijk altijd een data-expert geweest? En plakken we er nu een label als zodanig op?

Arno Peperkoorn heeft een duidelijke en nuchtere visie op dit onderwerp. Met praktijkvoorbeelden neemt hij de luisteraar mee in zijn visie op Data& de Arbeidsmarkt.

De aflevering is te beluisteren door hier te klikken.

Lees ook:

[Column] Arno Peperkoorn: Mij niet bellen
DPG Grow-podcast Data& CRO met Lucia van den Brink
DPG Grow podcast Data&: aflevering 3 Data Shopper Marketing met Constant Berkhout
DPG Grow podcast Data&: aflevering 2 Agile Insights Tools
DPG Grow komt met podcastserie Data&

www.dpggrow.nl
www.dpgmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.