DEPT lanceert website en app Inter

Inter heeft zijn digitale ecosysteem gelanceerd in samenwerking met DEPT. Het ecosysteem dient als een digitaal thuis voor fans om met de club en het merk in aanraking te komen. De website en app brengen fans dagelijks verse content en introduceren manieren om de teams dichterbij dan ooit te volgen.

Herdefiniering fan-ervaring 

Na een selectiefase kwam DEPT als winnaar uit de bus om Inter’s digitale strategie-, website- en app-tracks te leiden. Hoogtepunten bestaan onder meer uit een volledige herziening van het design van beide kanalen overeenkomstig met de vernieuwde merkidentiteit, een video on demand integratie en nieuwe manieren om nieuws te ontdekken en spelers en teams te verkennen. Ook hebben DEPT en Inter verschillende toekomstige releases op de planning staan met features rondom cultuur, speciale partnerschappen, NFT’s en meer.

Dimi Albers, CEO van DEPT: "In lijn met Inter’s positionering als wereldberoemd merk, herdefinieert de club zijn fan-ervaring. Met Bureau Borsche richtte Inter zich op het transformeren van zijn merk en logo. Nu is het tijd om het naar een hoger niveau te tillen over alle digitale kanalen. We zijn trots dat we dit samen met Inter mogen doen en kijken uit naar alles wat komen gaat."

Luca Danovaro, Chief Revenue Officer bij FC Internazionale Milano: "Dankzij het digitale ecosysteem brengen we een revolutie teweeg in de manier waarop onze fans de club ervaren. Fans kunnen Inter vanaf nu op een meer meeslepende manier volgen via de website en app, die vernieuwd zijn dankzij de waardevolle samenwerking met DEPT, een toonaangevend bedrijf in de sector."

www.deptagency.com

www.inter.it


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.

Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom

22-09-2025 | 12:08:23
Vijf publieke organisaties uit België en Nederland zijn gestart met een campagne die ondernemers bewust maakt van de waarde van intellectueel eigendom.

The Family en Chiesi lanceren campagne Het geluid van COPD

22-09-2025 | 09:40:00
Met een publiekscampagne willen The Family en Chiesi duidelijk maken wat de impact is van de longziekte COPD.

Ster bundelt eerste kerstcommercials in speciale première

22-09-2025 | 09:03:00
Met de Kerstreclame Première wil Ster een feestelijk startpunt creëren voor de kerstcampagneperiode.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.