Daniel Kok Head of Strategy & Creative LINDA.

LINDA. benoemt Daniel Kok tot Head of Strategy & Creative. In deze functie zal hij zich onder andere richten op de strategische koers die LINDA. met klanten en bureaus uiteenzet om zo business partnerships verder uit te bouwen. Hij zal – samen met het team van LINDA. en Talpa Het Bureau – inhoudelijk creatief meedenken over branded content concepten voor klanten. Daniel werkte eerder als creatief voor LINDA.

Daniel Kok terug bij LINDA.

Linda Jansen, commercieel directeur LINDA.: "Daniel is sterk in het bedenken van creatieve oplossingen voor onze klanten die naadloos aansluiten bij de kernwaarden van LINDA. Daarnaast ligt de focus op het verder uitbouwen van onze strategische commerciële frameworks, voor onze klanten en in samenwerking met bureaus. Dit speerpunt, in combinatie met creatie, komt perfect samen in de rol van Daniel. Zijn brede netwerk in de media kan hij hierbij goed inzetten."

Daniel Kok: "Toen ik vorig jaar vertrok voor een mooi media-avontuur, zijn LINDA. en ik elkaar een beetje gaan missen. We raakten weer in gesprek over deze rol en ik werd daar steeds enthousiaster over. Geholpen door veel enthousiaste appjes van het team was het voor mij snel duidelijk. Strategie, creativiteit en storytelling inzetten voor geweldige klanten, voor het mooiste mediamerk van Nederland, daar heb ik enorm veel zin in."

Nieuwe functie Karin Swerink

Met het vertrek van Marije Knevel, die hoofdredacteur www.LINDA.nl was, voert LINDA. nog een andere interne wijziging door. Per 1 februari wordt Karin Swerink benoemd tot algemeen hoofdredacteur. Haar huidige taken en verantwoordelijkheden voor print worden daarvoor uitgebreid met online en social.

Foto: ByAng

www.linda.nl

www.talpanetwork.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.