[Cross Media Congres 2021] Joris van Heukelom over MakerStreet en SCHOKVAST

Joris van Heukelom is podcastmaker en partner bij MakerStreet. Tijdens het Cross Media Congres 2021 was hij moderator en daarnaast te gast bij de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie.

Joris van Heukelom vertelt onder meer over zijn podcast SCHOKVAST en zijn rol bij MakerStreet, waar het na de verschillende lockdowns weer als vanouds druk is: “Het gaat supergoed. We zitten in het gebied van technologische ontwikkeling, innovatie en product development. Dat zijn allemaal sectoren waar steeds meer vraag naar is. De keerzijde is wel dat ik merk dat de mentale rek eruit is bij vooral de jonge mensen, dus ik hoop dat we binnenkort alles achter ons kunnen laten wat covid betreft. Als bedrijf kun je ook niet meer doen dan een goede werkgever zijn.”

Luister het hele interview hier:

 

Luister ook naar deze podcasts die we op Cross Media Congres 2021 hebben opgenomen:


Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr
www.crossmediaawards.nl
www.makerstreet.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



 

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.