Coca-Cola Nederland kiest voor GoSpooky

GoSpooky gaat als digital en social media partner aan de slag voor het gehele merkenportfolio van Coca-Cola Nederland. De samenwerking, waarvan het werk naast Coca-Cola ook gericht zal zijn op merken zoals Fanta en Fuze Tea, focust zich op social media content, strategie, concepten en campagnes.

Judith van der Rijt, digital manager bij Coca-Cola Nederland: “We hadden voorafgaand aan de pitch al wel vertrouwen in GoSpooky, maar wisten niet zo goed wat we konden verwachten. Tijdens de pitch werd snel duidelijk dat innovatie bij GoSpooky echt een resultaat is van hun denkwijze: naast slimme oplossingen om de doelgroepen van onze kleinere merken te bereiken was ook de innovatieve vertaling van de Coca-Cola-strategie precies op het juiste niveau. We hebben alle vertrouwen in een succesvolle samenwerking.”

Mariette Huber, commercieel directeur van GoSpooky: “Het winnen van Coca-Cola Nederland is tekenend voor de nieuwe fase die we ingaan als bureau en geeft onze groeiambities perfect weer. De gevarieerde mix van grote en kleine merken die Coca-Cola met zich meebrengt zijn een hele mooie toevoeging op ons eigen portfolio. We kunnen niet wachten om de uitdaging aan te gaan om voor ieder op zich staand merk passende maar vooral innovatieve content te gaan maken.”

www.gospooky.com
www.cocacola.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.