CCV Nederland kiest ZIGT als mediabureau

CCV Nederland heeft ZIGT gekozen als mediabureau voor de ATL-uitingen. CCV Nederland is het bedrijf dat zorgt draagt voor pinbetalingen en andere betaaloplossingen. CCV Nederland heeft de opdracht in augustus 2020 aan ZIGT vergund na een kort en intensief pitchtraject waar naast ZIGT ook een ander mediabureau aan meedeed. Traffic Builders blijft de online uitingen van CCV Nederland verzorgen. De intentie is om langdurig met elkaar samen te werken.

Medio oktober 2020 ging de campagne van start om de merkbekendheid van CCV te verhogen. Daarbij worden zinnen gebruikt als CCV fixt je betalingen: van pinnen tot online. Met 60 jaar ervaring kan je altijd op CCV rekenen. En mocht er toch iets zijn, dan staat ons serviceteam 24/7 voor je klaar.  Het doel is de totale naamsbekendheid en de sales van pinautomaten en online payments, de betaaloplossing voor webshop en e-commerce transacties, te verhogen. De campagne is gericht op het MKB.

Voor deze campagne heefft ZIGT  geadviseerd om radio in te zetten. Radio is volgens ZIGT bij uitstek het medium om in korte tijd bereik op te bouwen en de brand- en salesboodschap goed over de bühne te brengen. De radiospot is in twee flights te horen op de radiozenders van Talpa Network (Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica), NPO Radio 1 en NPO Radio 2 alsmede BNR Nieuwsradio, in de periode oktober/november 2020. Naast radio is de campagne ook online te zien, via social media, YouTube en digital out of home. Voor de online invulling van de campagne wordt met Traffic Builders samengewerkt, het online mediabureau van CCV. ZIGT en Traffic Builders gaan gezamenlijk de campagne evalueren.

Michiel Wintershoven, Digital Mediadirector bij ZIGT: "Na een kort en intensief pitch-traject heeft CCV Nederland afgelopen augustus besloten om het offline stuk door ons te laten invullen. Met name de inzet van data om de gemaakte mediakeuzes te onderbouwen en de commitment op de te behalen doelstellingen werden met veel lof ontvangen."

www.zigt.nl
www.ccv.eu

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.