Campagne rondom Sportlife Boost

Sportlife voegt aan een aantal kauwgoms functionele ingredienten zoals vitamines toe. Om de Sportlife Boost-lijn te promoten is per 1 maart een campagne van start gegaan.

Sportlife Boost bestaat uit de productpijlers Focus, Energy en Recovery. Het merk viert de introductie met een grootscheepse campagne, bestaande uit een tv-commercial, online video-inzet, social media advertising, DOOH, een samenwerking met sportinfluencers en pr.

Marjolein Dieleman, Group Brand Manager Refreshment van Cloetta: “Met Sportlife Boost laten we zien dat we consumenten ondersteunen in een drukke, prestatiegedreven maatschappij. We helpen hen om het beste uit elke situatie te halen; of ze nu focus, energie of recovery nodig hebben. Het gaat hier niet alleen om het bieden van een frisse adem, maar ook om een mentale en fysieke boost. Die oplossing hebben we gevonden in het toevoegen van functionele ingrediënten. De campagne zet Sportlife stevig op de kaart en toont ook onze kracht aan nieuwe generaties kauwgomgebruikers.”

www.sportlife.com
www.cloetta.com
www.happylifepr.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.