Campagne Haust van start

Haust heeft samen met ZIGT en Joe Public Take-Away Advertising een campagne ontwikkeld om de bekendheid te vergroten en het eten van een Haust-toastje onlosmakelijk verbinden met het borrelmoment. In de campagne zijn mensen te zien die op allerlei vrolijke momenten Haust-toast eten.  

De campagne is vanaf te zien op televisie middels billboarding. Daarnaast  wordt de campagne ondersteund met Digital Out of Home, met audience data, rondom Point of Sales locaties.

Credits:

Joe Public Take-Away Advertising | Strategie: Sanne Nobel | Creatie: Ruben van Dijk en Mats Wilke| Account: Corinda van Zandwijk| Productie: Joe Public Shoot | Producer: Sandra Derogee| Fotografie: Arthur Mebius. ZIGT: Strategie: Jack van den Burger| Account & media-advies: Lisanne van den Heuvel, Tessa Schalk, Rianne Plant & Frank Meiland | Haust: | Group R&D and Category Management: Tom Vogel | Brandmanager Haust: Miriam van der Kooij – Hurkmans.

www.zigt.nl
www.haust.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.