
Campagne Haust van start
Haust heeft samen met ZIGT en Joe Public Take-Away Advertising een campagne ontwikkeld om de bekendheid te vergroten en het eten van een Haust-toastje onlosmakelijk verbinden met het borrelmoment. In de campagne zijn mensen te zien die op allerlei vrolijke momenten Haust-toast eten.
De campagne is vanaf te zien op televisie middels billboarding. Daarnaast wordt de campagne ondersteund met Digital Out of Home, met audience data, rondom Point of Sales locaties.
Credits:
Joe Public Take-Away Advertising | Strategie: Sanne Nobel | Creatie: Ruben van Dijk en Mats Wilke| Account: Corinda van Zandwijk| Productie: Joe Public Shoot | Producer: Sandra Derogee| Fotografie: Arthur Mebius. ZIGT: Strategie: Jack van den Burger| Account & media-advies: Lisanne van den Heuvel, Tessa Schalk, Rianne Plant & Frank Meiland | Haust: | Group R&D and Category Management: Tom Vogel | Brandmanager Haust: Miriam van der Kooij – Hurkmans.
www.zigt.nl
www.haust.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong