Campagne App Jouw Smaak gestart: Food emoji’s in de blender

De door Lukkien geproduceerde en door Fitzroy ontwikkelde campagne App Jouw Smaak is van start gegaan. Consumenten kunnen daarbij via WhatsApp food-emoji’s appen met hun favoriete Danio-smaakcombinatie. Er zijn meer dan 100 food-emoji’s door een foodstyliste tot leven gebracht.

Mischa Schreuder, creative director bij Fitzroy: “Het komt steeds vaker voor dat merken hun doelgroep om input vragen rond een te introduceren smaak, maar meestal moeten ze daar best veel voor doen. We wilden het dit keer zo makkelijk mogelijk maken en daarom kunnen Danio-fans met behulp van food emoji’s hun ideale smaak insturen via Whatsapp. Emoji’s die we lekker in de blender gooien.”

Op 13 november 2021 wordt er eenmalig een pr-activatie uitgerold, in de vorm van een Live Danio Blend Bar evenement. Deze vindt plaats in een Jumbo Foodmarkt. Deelnemers kunnen dit evenement live bijwonen via TikTok. Tijdens dit evenement worden de ingezonden smaakcombinaties daadwerkelijk geblend en geproefd door twee bekende influencers. 

De smaak met de meeste stemmen zal in 2022 worden opgenomen in het assortiment als limited edition.  Daarnaast ontvangt de winnaar een geldprijs van 10.000 euro. En kiest hij/zij een goed doel uit waar Danone nog eens 10.000 euro aan doneert.

Credits
Klant: Danone Nederland/Danio | Bureau: Fitzroy | Productie: Lukkien

Met 20.000 m2 aan studio en workspace is Lukkien  het grootste 100 procent family-owned productiehuis van Europa. Wat ons uniek maakt? Onze in-house specialisten en faciliteiten! Dagelijks werken we met 200 gepassioneerde mediaprofessionals, verspreid over de afdelingen Digital, Photography & Graphic Design, Audiovisual & CGI, aan crossmediale producties voor agencies en adverteerders. Vanuit onze studio’s en op locatie, in binnen- en buitenland. 



www.lukkien.com


Lees ook:

Lukkien produceert campagne online casino Fair Play met Carli Hermes
Lukkien verzorgt productfotografie sfeerhaardenspecialist thermoCet
Contenders en Born05 produceeren social-media campagne voor Hoogvliet

Lukkien produceert onorthodoxe brand-movie Heesen Yachts
Contenders produceert eigenwijze Popal-zomercampagne


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.