
Belgische Happiness (FCB) wint met Burger King goud (Cannes Lions)
Brazilië wint meerdere Grand Prix Lions bij Cannes Lions Festival
Het Belgische bureau Happiness heeft een gouden Lion gewonnen met de campagne Burger tot the King voor Burger King in de categorie Entertainment for Gaming en de subcategorie Brand Integration for Games.
Het bureau, dat vanuit het Vlaamse Vilvoorde onderdeel is van FCB, is ook in andere categorieën genomineerd.
Er waren geen Nederlandse goud en Grand Prix-winnaars, wel wonnen de Nederlands en Italiaanse vestiging van LePub zilveren en bronzen Lions in de categorie Design.
Grand Prix
In de categorie Entertainment Lion won INNOCEAN Seoul een Grand Prix met de campagne Night Fishing van Hyundai Motor Company.
De Brazilianen van GUT, São Paulo wonnen een Grand Prix met de Call of Discounts campagne voor Mercado Livre de categorie Entertainment for Gaming.
In de categorie Entertainment for Music won het Puertoricaanse DDB Latina voor Rimas Music een Grand Prix met de campagne Tracking Bad Bunny.
In de categorie Entertainment for Sports won Haalan Playback Time van DAVID New York met een campagne voor Clash of Clans.
FCB Chicago won met de campagne Caption with Intention voor Closed Captioning een Grand Prix in de categorie Design. Deze won ook een Grand Prix in de categorie Digital Craft.
Het Australische Telstra kreeg met het bureau Bear Meets Eagle on Fire uit Syney een Grand Prix in de categorie Film Craft met de campagne Telstra – Better on a Better Network.
Nigrum Corpus van Artplan uit het Braziliaanse São Paulo won voor IDOMED een Grand Prix in de categorie Industry Craft.
Partners Marketing Report Cannes 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
TBWA\NEBOKO wint Zilveren Lion
Els Dijkhuizen: Intuïtie en lef maken campagnes sterk
Cannes 2025: Karin Rödlix - Creativiteit en AI versterken iO
Renault/Publicis genomineerd voor duurzaamheids Lion
Havas wil sneller AI-gedreven organisatie worden
Gepubliceerd door: David de Jong