
Andy van der Meijde van Koning Toto naar BetCity.nl
Was oud-voetballer Andy van der Meijde eerder nog te zien in een reclame voor Toto, nu is hij het gezicht van Betcity, een toetreder op de markt van online kansspelen.
Betcity.nl lanceert een campagne voor het platform waarop mensen kunnen wedden op sportwedstrijden en casinospellen spelen. In de allereerst campagne maakt Andy van der Meijde zijn opwacht in het hoofdkantoor van het bedrijf. Hij deelt met een knipoog zijn transfertje van Toto naar BetCity.nl. De video is te zien op televisie en social media.
Robert Kooiman, Marketing Director van BetCity.nl: “Als Nederlandse aanbieder willen we het speelveld veranderen door onze spelers uit te dagen slimmer te spelen. Door Andy van der Meijde het gezicht te maken van onze allereerste campagne zijn we ervan overtuigd dat we een grote groep sportfans kunnen bereiken.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert