
Aldi Nord benoemt Remko Poggenklaas tot internationaal Manager Mediastrategy & Buying
Remko Poggenklaas is door Aldi Nord benoemd tot Manager Mediastrategy & Buying. Daarmee is hij vanuit het Duitse Essen voortaan verantwoordelijk voor Noord-Duitsland, Polen, Nederland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Portugal. Remko Poggenklaas was van 1 maart 2022 tot 1 juni 2023 de Manager Mediastrategy & Buying voor Aldi Nederland vanuit Culemborg. Tot maart 2022 werkte hij 11 jaar voor Abovo Media onder meer als commercieel directeur en CEO. Dit blijkt uit een eigen bericht van Remko Poggenklaas op zijn LinkedIn.
Aldi Nederland dat onderdeel is van Aldi Nord bestaat sinds 1975.
Aldi Nord en Aldi Süd
Aldi is sinds 1961 gesplitst in Europa (en daarbuiten) in twee bedrijven. Aldi Süd is actief in Zuidelijk Duitsland, Italië, Hongarije, Ierland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland, Slovenie, Oostenrijk, Australie en China. Zowel Aldi Nord als Aldi Sud zijn eigendom van de nakomelingen van de oprichtende Albrecht-familie. De naam Aldi refereert naar de oprichters en staat voor Albrecht Discount.
www.aldi-sued.de/de/unternehmen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong