Abovo Maxlead groeit door met ervaren vakgenoten

Deze maand zijn bij Abovo Maxlead vijf senior-medewerkers gestart: Erwin Blokker, Florien Mutsaars, Daan Jongen, Caterina Spallicci en Linda Ernst. Bij Abovo Maxlead werken 230 professionals.  

Erwin Blokker is gestart als Head of Outdoor. In deze rol zal hij zowel klanten van Abovo Media bedienen als gaan starten met een nieuw op te richten onafhankelijke outdoorlabel. De passie voor outdoor ontwikkelde hij toen hij aan het begin van zijn carrière aan de slag ging bij Kinetic (GroupM) als OOH Media Consultant. In 2017 stapte hij over naar Mediaxplain. Meest recent werkte hij bij Dentsu.

Florien Mutsaars wordt Client Service Manager bij Abovo Media. Zij gaat binnen het account team diverse nieuwe grote klanten begeleiden. Zij heeft eerder gewerkt in diverse commerciële, brand partnership en ecommerce rollen bij LINDA., Emesa (Talpa eCommerce), Talpa Network, RTL Nederland en Sanoma.

Daan Jongen sluit zich aan bij het content label van Abovo Maxlead. Samen met andere aangetrokken krachten Thijs van Dijk en Daniel Kok gaat hij daar als Lead Content & Creatie bouwen aan de unit. Hij komt over van N=Content (N=5) waar hij Social Lead was. Eerder werkte hij als creatief bij Brand Studio van DPG Media. Daarvoor was hij contentmaker bij Talpa Radio, BNNVARA en NOS.

Caterina Spallicci is ook bij het content label gestart als Lead Consultant Content Marketing. Zij wordt verantwoordelijk voor customer journey strategiën. Zij heeft gewerkt bij IBM en 15 jaar bij NEN (Stichting Koninklijk Nederlands Normalisatie Instituut) in diverse marketing rollen.

Linda Ernst wordt Lead Consultant SEA bij Maxlead. Zij heeft eerder gewerkt als online marketeer aan de klantzijde bij O'Neill, Protest Sportswear en meest recent bij Bever. Ook heeft zij ervaring bij bureau Dexport, als accountmanager bij Remobis en in Kenia voor Stichting Mago.

Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Maxlead: "Het is evident dat alle partijen in de markt vechten om de beste mensen. Ik ben trots dat wij deze vijf eigenzinnige professionals hebben weten binnen te halen. Zij gaan ieder met hun eigen profiel helpen om onze diverse ambities te gaan realiseren. Erwin Blokker gaat onze kennis en kunde op het medium outdoor naar hoger niveau trekken. Daan Jongen en Caterina Spallaicci zullen onze content nog beter laten landen. Florien Mutsaars en Linda Ernst gaan ons account en SEA team versterken. Succes van een adviseur is echt afhankelijk van de kwaliteit van de mensen die er werken. Naast onze eigen toppers houden wij plek voor het juiste verse bloed."

www.abovomedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.