ZIGT lanceert campagne Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen

Mediabureau ZIGT heeft een campagne gelanceerd onder de noemer Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen. Door middel van een infographic deelt ZIGT continu de nieuwste resultaten uit haar onderzoek naar het veranderende effect op het mediagedrag sinds de coronacrisis.

De Research- & Intelligence-afdeling van ZIGT heeft eigen data en resultaten uit overige onderzoeken geanalyseerd en levert continu deze inzichten aan haar strategen en relaties. Enkele van deze inZIGTen zijn vastgelegd in een infographic. Wat is er veranderd aan het mediagedrag van de Nederlandse consument? Wat werkt nu nog wel en wat niet meer?

ZIGT gelooft erin dat je ook nu zichtbaar moet zijn maar met een relevante boodschap en met gebruik van actuele data. Het maakt dat ook ZIGT haar eigen campagne hierop heeft aangepast, waarbij een aantal van de inZIGTen centraal staan.

De inZIGTen zijn te horen op radio en te zien op digitale snelwegmasten van Ocean en Hillenaar. En daarnaast uiteraard via social en display op relevante vakmedia. Deze zullen continu worden geactualiseerd en gedeeld met relaties en via de website.

www.zigt.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.