Yvette Belt, Monique Pennings, Bert Kamp en Ruud de Langen te gast in Marketing Report Radio

Het zijn roerige tijden - in 2020 per definitie een understatement - en in daarom des te meer reden om op Prinsjesdag vooruit te kijken naar het nieuwe jaar.

We ontvangen in onze uitzending van dinsdag 15 september drie topmarketeers, grote namen in het vak die alle drie in de top-25 van DeMarketing100 staan.

Yvette Belt is Director Brand & Marketing Communicatie bij KPN, Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo Supermarkten - en Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Bert Kamp is Communicartion Channel Manager bij de Rabobank.

Speciale gast is Ruud de Langen, voormalig Chief Executive Officer van Mindshare en voormalig Chief Creative Officer bij Talpa Network. Hij zal een column voordragen waarin hij zijn verwachtingen zal uitspreken met betrekking tot wat adverteerders, media en bureaus het komend jaar gaan doen.

Uitzending

Dinsdag 15 september 2020 | 18:30-20:00 uur | New Business Radio | www.newbusinessradio.nl

Leuk als je luistert!

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.