Yellowbrick kiest Vigics x L.O.V.E.

Yellowbrick heeft na een uitvoerig pitchtraject Vigics en L.O.V.E. (inhouse agency) gekozen als bureau om de herpositioneringscampagne te ontwikkelen. De campagne omvat de slogan Parkeer. Klik. Yellowbrick. In de campagne van Yellowbrick draait het alleen nog maar om de klik. Van een klik hebben met de betrouwbare parkeerapplicatie tot het met één klik gemakkelijk mobiel parkeren.

Hessel Zwier, CRM Marketeer bij Yellowbrick: “Dankzij input vanuit klantonderzoeken en een intensieve samenwerking met Vigics en L.O.V.E. is een creatief en onderscheidend concept ontwikkeld. De nieuwe Parkeer, Klik, Yellowbrick-positionering sluit in tekst en beeld naadloos aan bij onze kernwaarden.”

In een eerste reeks commercials, geregisseerd door Joost Biesheuvel, ziet men zakelijke en particuliere gebruikers van de parkeerapplicatie, die niet altijd een klik hebben met de manier waarop hun dag verloopt. Maar wél met Yellowbrick.

Dwight Groot, oprichter van Vigics: “We hebben creatieve oplossingen gevonden om deze campagne te ontwikkelen, maar ook hoe we de samenwerking zo efficiënt mogelijk konden inrichten. Zo kom je er achter dat door tegelijkertijd op te trekken met productie, creatie en klant, er hele interessante mogelijkheden ontstaan en het maakproces nóg creatiever wordt.”



Naast de reeks commercials is de campagne doorvertaald naar een veelvoud aan content, van fotografie tot online social advertenties.

Foto: Tom van Huisstede

Credits: 
Opdrachtgever: Yellowbrick | Verantwoordelijk bij klant: Jeffrey Wolvekamp, Hessel Zwier, Shandro van Taunay, Bartek Bezemer | Bureau: Vigics x L.O.V.E. | Producer: Dwight Groot, Sophie Victorine | Creatie: Patrick van Haperen (CD), Raphael Kamp, Joost Biesheuvel | Strategie: Patrick van Haperen (CD), Raphael Kamp | Regisseur: Joost Biesheuvel
DOP: Tobias Smeets | 1st AC: Nina de Costa | 2nd AC Pepijn Nuiten | Editing: Demi Wesselo | Compositie: Joost Biesheuvel | Motion design: David Velt | Fotografie: Tom van Huisstede
Styling: Imre van Schooneveld | Visagie: Michela de Simone 


www.yellowbrick.nl
www.vigics.com
www.wearelove.eu


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.