VodafoneZiggo start campagne rondom loyaliteitsprogramma Priority

Vodafone en Ziggo lanceren een gezamenlijk klantenprogramma onder de naam Priority. Met Priority krijgen klanten honderden tickets voor uitverkochte concerten en wedstrijden van Ajax, kortingen en ervaringen aangeboden.​  

VodafoneZiggo heeft een introductiecampagne voor het klantenprogramma gelanceerd. Het merk Priority werd tot juli 2007 gebruikt door Ziggo-voorganger UPC en Ziggo-aandeelhouder Liberty Global voor de telecomproducten. ​VodafoneZiggo lanceren het loyaliteitsprogramma nu poppodia, stadions en concertzalen weer open zijn.

De campagne, ontwikkeld door VodafoneZiggo in samenwerking met WPP (strategie en concepting) en Media.Monks (productie en creatie digital), laat zien dat je met Priority toegang krijgt tot de mooiste ervaringen. Van main entrance tot backstage door tot kleedkamer; er gaan deuren voor je open. Deze ervaringen zijn weggelegd voor klanten die zowel Vodafone als Ziggo hebben. Hiermee onderstreept VodafoneZiggo de slogan De kracht van Vodafone en Ziggo samen.​



De campagne bestaat uit een televisiecommercial, radio, social media assets, online video en fotografie.

www.mediamonks.com
www.vodafoneziggo.nl
www.vodafone.nl
www.ziggo.nl
www.priority.nl
www.wpp.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.