Sjoerd Bongertman start als creative director bij Colourcake

Full service marketing agency Colourcake versterkt het team met Sjoerd Bongertman als Creative Director. Na 5 jaar maakt hij de overgang van Gardeners naar Colourcake.

Sjoerd Bongertman eerder werkzaam bij Kumpany, De Combinatie van Factoren en last but not least Gardeners zal zijn ervaring van activatie marketing en doing the good thing meenemen in zijn nieuwe rol om zo de creatieve fundering van Colourcake te bewerkstelligen.

Sjoerd Bongertman: "Colourcake stond al een tijdje op mijn radar. Hun gevoel voor stijl, oog voor wat er speelt in de samenleving en de drive om dit te vertalen naar unieke en relevante branding en communicatie spreekt mij erg aan. Ik kijk er naar uit om mijn opgedane kennis over te brengen aan het team en samen te knallen op het mooie klantenportfolio."

Lieke Bergman, COO en Creative Operations Director bij Colourcake: “Het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt aan de uitbreiding van het team, het waarborgen van onze kwaliteit en het (re) positioneren van Colourcake. Sjoerd Bongertman zijn expertise en ervaring sluiten hier perfect op aan. We kunnen niet wachten om deze samenwerking full force te starten om zo nog meer mooi zichtbaar werk te maken voor onze klanten en te bouwen aan ons team.’’

www.colourcake.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.