
SPA begint campagne Tijdloos puur
Tijdloos puur – met die boodschap gaat SPA in haar nieuwe campagne terug naar de bron en zet ze het DNA van het merk centraal.
Na een aantal jaren vooral geconcentreerd te zijn geweest op innovaties zoals de gearomatiseerde waters, keert het merk nu terug naar de basis van alle SPA-producten: de puurheid van het natuurlijke mineraalwater.
De tv-commercial brengt hier een ode aan en vertelt het pure, tijdloze verhaal van SPA. Social media inzet en een mini-website maken de storytelling compleet en op de winkelvloer vinden acties plaats waarmee consumenten een weekendje weg in de natuur kunnen winnen. Bovendien wordt een tiny house opgezet in het gebied waar het mineraalwater ontspringt: de Belgische Venen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert