SPA begint campagne Tijdloos puur

Tijdloos puur – met die boodschap gaat SPA in haar nieuwe campagne terug naar de bron en zet ze het DNA van het merk centraal.

Na een aantal jaren vooral geconcentreerd te zijn geweest op innovaties zoals de gearomatiseerde waters, keert het merk nu terug naar de basis van alle SPA-producten: de puurheid van het natuurlijke mineraalwater.

De tv-commercial brengt hier een ode aan en vertelt het pure, tijdloze verhaal van SPA. Social media inzet en een mini-website maken de storytelling compleet en op de winkelvloer vinden acties plaats waarmee consumenten een weekendje weg in de natuur kunnen winnen. Bovendien wordt een tiny house opgezet in het gebied waar het mineraalwater ontspringt: de Belgische Venen.

www.spa.nl
www.darwin.be

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.