Runner’s World en NN lanceren campagne Wij lopen door

Runner’s World en Nationale-Nederlanden lanceren samen de campagne Wij lopen door. De kick-off is met een speciale video die te zien is op alle kanalen van Runner’s World.

In de campagne staat de liefde voor lopen centraal. De boodschap is: blijf bewegen, blijf gezond. Ondanks de coronapandemie kan iedereen nog hardlopen. De samenwerking tussen Runner’s World en Nationale-Nederlanden wordt in 2021 geïntensiveerd met deze nieuwe campagne.

Lopers worden ook gevraagd hun loopverhaal te delen. De inspirerendste lopers worden geportretteerd door Runner’s World. Ook wordt samen met Nationale-Nederlanden een covercontest georganiseerd. Een aantal lopers komt op de cover van het hardloopblad. Aan het einde van 2021 wordt bovendien de verkiezing Loper van het Jaar gehouden.

Als supporter van alle hardlopers wil Nationale-Nederlanden actief bijdragen aan het in beweging houden van elke hardloper tijdens coronaperiode waarin grote hardloopevenementen geen doorgang kunnen vinden. De gezamenlijke campagne met Runner’s World sluit daar op aan.

www.runnersworld.com
www.hearst.nl
www.nn.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.