Retail partners lanceren HelpDeWinkelier.nl

Onder de naam HelpDewinkelier.nl is een online platform gestart om retailers te steunen. Op dit platform kunnen consumenten winkels steunen door een waardebon te kopen die op een later moment in te wisselen is. Deze directe omzet helpt winkeliers bij het betalen van de vaste lasten. Het aanschaffen van deze waardebon levert de winkeliers directe omzet op. Hiermee kan de ondernemer zijn of haar vaste kosten betalen. De bon is onbeperkt geldig.

HelpDeWinkelier is een initiatief van Cotton Ball Lights, Orderchamp, Lightspeed, Gifty, DMWS en Fanwork Events. Inmiddels zijn er al meer dan 150 deelnemende winkels.

Joost Brugmans, CEO bij Orderchamp: "De komende maanden zullen uitdagend zijn voor het retaillandschap. Ongetwijfeld zullen er minder consumenten in de lokale winkelstraten te vinden zijn en sommige winkels zijn tijdelijk dicht. Voor de winkels die open blijven, geldt dat de shoppers niet in grote getalen naar de fysieke locatie komen. Dit heeft gevolgen voor winkeliers omdat ze weinig tot geen inkomsten realiseren. Retail partners Cotton Ball Lights, Orderchamp, Lightspeed, DMWS, Gifty en Fanwork Events voelden de verantwoordelijkheid deze winkeliers belangeloos te helpen en hebben daarom de handen ineen geslagen en HelpDeWinkelier.nl opgericht. Door dit initiatief kunnen de winkelstraten blijven zoals ze voor de coronacrisis waren."

www.helpdewinkelier.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.