Reinhard Frans en Sublime lanceren Soul sneaker

Radiozender Sublime en schoenenmerk Reinhard Frans lanceren de Soul sneaker. De twee merken willen met de schoen op een ludieke manier een kwalitatief hoogwaardige en dansbare schoen op de markt brengen speciaal voor sneaker- en soulmuziekliefhebbers.

De schoen is ontworpen door de designers en ambachtelijke schoenmakers van Reinhard Frans en Sublime. De volledig handgemaakte schoen is een uniseks model gemaakt van wit leer. Aan de achterkant van de witte schoen is een limoengroen accent aangebracht en op de onderkant staat toepasselijk het woord Soul, refererend naar het meest gedraaide genre van de radiozender op de voorvoet van de zool.

Soul Sneaker

De Soul Sneaker is gemaakt met respect voor onze planeet, duurzaamheid staat namelijk hoog in het vaandel voor beide merken. De materialen komen van dichtbij, de productie wordt volledig in een Europese fabriek gedaan en tijdens het daadwerkelijk maken van de schoen wordt verspilling van materialen voorkomen.

Michiel van Elk
, Director Marketing & Events van Sublime: “Ik ben erg blij en dankbaar dat Reinhard Frans deze schoen met ons heeft willen maken. Wij liepen al even met het idee om een unieke schoen te ontwikkelen. En daarmee ons merk Sublime buiten de traditionele kanalen te promoten. Op de onderkant van de sole moest Soul prijken. Vanwege de ziel en passie die in ons merk zit, uiteraard ook vanwege de soulmuziek. Maar soul staat ook voor Reinhard Frans en de manier waarop de schoen gemaakt is. Jasper Withaar zag dit idee zitten en nu hebben we een eigen Soul Sneaker.”

Jasper Withaar
, CEO van Reinhard Frans: “Soul & Jazz, muziekgenres welke standaard in onze stores afgespeeld worden. Een samenwerking met Sublime betekent de passie van twee werelden laten samenkomen. Met onwijs veel enthousiasme hebben we samen de Soul Sneaker ontworpen en wat een resultaat...Sportief, stijlvol, duurzaam en uniseks.”

www.reinhardfrans.com
www.sublime.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.