
Radio 538 viert het leven in merkencampagne
Radio 538 is gestart met een merkencampagne waarin het leven gevierd wordt. Radio 538 profileert zich als de zender met de hits van nu en morgen, met de grootste en de nieuwste artiesten. Radio 538 wil zich daarmee aangeven alles uit de dag gehaald wordt, hoe jong of oud je ook bent.
Coco Hermans, Radio Director Radio 538: “Herinneringen maak je altijd en overal. Dat laten we in deze campagne zien. Samen lachen, samen huilen, maar vooral: het leven vieren. Dat doen we samen met onze luisteraars.”
Caroline Will, Brand Director Radio 538: “Fotografe Linda Stulic heeft dit samen met onze djs fenomenaal vast weten te leggen. Ze gebruikte voor het campagnebeeld van 538 een Polaroid Big Shot camera. Daarmee brengen we deze bijzondere momenten in beeld. Want met 538 hoef je niets te missen.”
De campagne, ontwikkeld door Active Studios Rotterdam, wordt uitgerold op televisie, online en Out of Home.
www.538.nl
www.talpanetwork.com
Credits:
Opdrachtgever Talpa Network/Radio 538: Caroline Will (Brand Director) | Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead) | Coco Hermans (Radio Director 538) | Bureau Active Studios Rotterdam: Ruben Bults (Creatief) | Mark Wallaard (Creatief) | Fotografie: Linda Stulic
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg
[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong