[Marketing Report Radio] Mark de Witte (Koninklijke De Kuyper) over Koningsdag 2020

Op 22 april 2020 stond Marketing Report Radio in het teken van Koningsdag 2020 en de coronamaatregelen. Te gast was onder anderen Mark de Witte, CEO van Koninklijke De Kuyper.

Het bedrijf is partner van De Nationale Toost, een initiatief van Peter Wybenga. De Toost vindt plaats op Koningsdag maandag 27 april en kent tal van mediapartners. Koninklijke De Kuyper was meteen enthousiast over het idee om in heel Nederland te toosten.

Mark de Witte: “We zijn een bedrijf dat 325 jaar bestaat. We hebben de festiviteiten in juni afgeblazen maar zijn wel de producent van de enige echte oranjebitter. Dus toen het idee naar ons toe kwam, hoefden we er geen seconde over na te denken om mee te doen. We vinden het belangrijk voor iedereen om af en toe een positief moment te hebben. We dragen daar graag aan bij! Ons oranjebitter past bij Koningsdag en we denken dat iedereen er ondanks alle narigheid behoefte aan heeft even stil te staan bij iets positiefs en bij het oranjegevoel.”

 Luister de podcast hier: 

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast

Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

www.dekuyper.com


Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 21 april 2020 hier terug

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant

20-10-2025 | 09:12:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.