Pim van Boekhold van Greenhouse naar DPG Media

Pim van Boekhold start als Business Development Manager Data & Demand voor België & Nederland. In deze functie gaat hij verantwoordelijk zijn voor de verdere strategische en tactische ontwikkeling en vermarkting van de DPG Data Proposities en het binnenkort te lanceren eigen programmatic inkoopplatform DPG Demand, onderdeel van DPG Ads.

DPG Ads, DPG’s trusted web, is de verzamelnaam van de verschillende initiatieven van DPG om de risico’s in de industrie te elimineren en digital advertising effectiever en efficiënter te maken.  

Pim is een pionier in het Programmatic & Ad Tech speelveld en heeft aan de wieg gestaan van de programmatic evolutie in Nederland. Van Boekhold is sinds 2008 in dienst bij Greenhouse/GroupM en heeft verschillende posities bekleed binnen de groep, altijd sterk verbonden aan het Ad Tech-domein. In zijn laatste rol als Head of Programmatic Strategy overzag hij onder andere de voorbereiding van Greenhouse en GroupM NL op het verdwijnen van de cookie.

Pim van Boekhold: “Er is enorm veel aan het gebeuren in onze industrie. Ontwikkelingen rondom data & privacy volgen elkaar in rap tempo op en de dominantie van de global giants bereikt een kookpunt en ligt onder een vergrootglas bij de autoriteiten. Er is een enorme drive om te investeren en innoveren zichtbaar bij DPG om zo de controle terug in eigen hand te krijgen. Ik zie dit dan ook als het perfecte moment om met mijn kennis en ervaring een bijdrage te gaan leveren aan het neerzetten van een krachtig en duurzaam lokaal advertentieplatform dat de concurrentie aan kan gaan met de globals.” 

Ook Stefan Havik geeft aan gelukkig te zijn met de toevoeging van van Boekhold. Stefan Havik: "Ik ben dolgelukkig met de komst van Pim. Zijn uitgebreide ervaring in programmatic, adtech en data is een goede aanvulling om onze ambitieuze plannen op deze topics te verwezenlijken"

www.dpgmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.