Pim van Boekhold van Greenhouse naar DPG Media

Pim van Boekhold start als Business Development Manager Data & Demand voor België & Nederland. In deze functie gaat hij verantwoordelijk zijn voor de verdere strategische en tactische ontwikkeling en vermarkting van de DPG Data Proposities en het binnenkort te lanceren eigen programmatic inkoopplatform DPG Demand, onderdeel van DPG Ads.

DPG Ads, DPG’s trusted web, is de verzamelnaam van de verschillende initiatieven van DPG om de risico’s in de industrie te elimineren en digital advertising effectiever en efficiënter te maken.  

Pim is een pionier in het Programmatic & Ad Tech speelveld en heeft aan de wieg gestaan van de programmatic evolutie in Nederland. Van Boekhold is sinds 2008 in dienst bij Greenhouse/GroupM en heeft verschillende posities bekleed binnen de groep, altijd sterk verbonden aan het Ad Tech-domein. In zijn laatste rol als Head of Programmatic Strategy overzag hij onder andere de voorbereiding van Greenhouse en GroupM NL op het verdwijnen van de cookie.

Pim van Boekhold: “Er is enorm veel aan het gebeuren in onze industrie. Ontwikkelingen rondom data & privacy volgen elkaar in rap tempo op en de dominantie van de global giants bereikt een kookpunt en ligt onder een vergrootglas bij de autoriteiten. Er is een enorme drive om te investeren en innoveren zichtbaar bij DPG om zo de controle terug in eigen hand te krijgen. Ik zie dit dan ook als het perfecte moment om met mijn kennis en ervaring een bijdrage te gaan leveren aan het neerzetten van een krachtig en duurzaam lokaal advertentieplatform dat de concurrentie aan kan gaan met de globals.” 

Ook Stefan Havik geeft aan gelukkig te zijn met de toevoeging van van Boekhold. Stefan Havik: "Ik ben dolgelukkig met de komst van Pim. Zijn uitgebreide ervaring in programmatic, adtech en data is een goede aanvulling om onze ambitieuze plannen op deze topics te verwezenlijken"

www.dpgmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.