[Onderzoek HvA] Adverteerders en de rol van media- en reclamebureaus bij het inkopen van media

Wij, Iris Overweg en Meike de Lange, zijn vierdejaars studenten van de opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam.

Momenteel zijn wij bezig met projectgericht afstuderen. Dit is een nieuwe vorm van afstuderen die in duovorm wordt uitgevoerd. Met een gedeelde interesse in het media vakgebied is dit een onderzoek waar wij met veel plezier aan werken.

Wij doen onderzoek naar de wensen en behoeften van adverteerders en de rol van media- en reclamebureaus bij het inkopen van media. Middels onze enquête hopen we met uw bijdrage meer informatie te verkrijgen voor het beantwoorden van een commercieel vraagstuk. Het zal maximaal 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.

Bent u werkzaam bij een mediabureau, reclamebureau of bent u werkt u voor een bedrijf waarbij reclame wel eens wordt ingezet? Dan kunt u ons helpen!

De enquête staat hier

Heeft u vragen of opmerkingen over de enquête of ons onderzoek, neem dan gerust contact op.

[email protected] of [email protected]

www.hva.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.