Mediahuis Connect: centraal loket voor adverteerders Mediahuis Groep

Mediahuis lanceert Mediahuis Connect; een mediacombinatie van De Telegraaf en alle onder de Mediahuis Groep vallende Nederlandse regionale merken. Hiermee biedt Mediahuis adverteerders het gemak om in een keer, via één centraal loket, de verbinding te maken met heel Nederland.

Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms biedt Mediahuis Connect adverteerders het grootste bereik door heel het land en recht in de regio. Mediahuis Connect bereikt dagelijks 5,2 miljoen mensen via print en online.

Slaven Mandic, directeur Advertising Mediahuis: “Wij geloven in onafhankelijke journalistiek en sterke en relevante media die een bijdrage leveren aan mens en maatschappij. Afgelopen jaar heeft nog maar eens bewezen hoe belangrijk onze maatschappelijke rol is.”

Mediahuis Connect maakt het mogelijk om in een keer in contact te komen met heel Nederland. De Telegraaf heeft als enig landelijk dagblad een écht landelijke dekking. In combinatie met de dominantie van de regionale merken binnen hun verspreidingsgebied, biedt Mediahuis Connect een oplossing voor adverteerders om hun boodschap impactvol onder de aandacht te brengen van vele doelgroepen.

www.mediahuis.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.