MediaTest komt met MediaTestDag 2021

MediaTest komt binnenkort met de MediaTestDag 2021. Daarbij wordt een volledig onderzoek uitgevoerd voor een organisatie die daar normaal gesproken niet het budget voor heeft.

Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden. Uit de aanmeldingen kiest MediaTest een organisatie. De criteria maatschappelijk verantwoord en relevant, sympathiek en uitvoerbaar binnen 24 uur zijn daarbij van belang.

De organisatie waarvoor het onderzoek uitgvoerd zal worden, zal met het hele team van MediaTest 24 uur lang beschikbaar zijn om de onderzoeksvraag te beantwoorden. MediaTest wil op deze manier een bijdrage leveren aan een maatschappelijk relevant onderwerp.

Corine van Impelen, hoofd communicatie bij Naturalis Biodiversity Center: “Wat een energie en inzet heeft het team van MediaTest getoond op deze MediaTestDag. ’s Ochtends om 08:00 uur starten we met een briefing, ’s avonds om 23:00 uur kregen we de evaluatie doorgestuurd. De resultaten hebben Naturalis concrete handvatten gegeven om onze communicatie vorm te geven. Dank voor wat jullie in één – lange – dag belangeloos voor ons hebben gedaan."

Tot 4 juni 2021 kunnen organisaties hun onderzoeksvraag inzenden.  

www.mediatest.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.