MediaTest komt met MediaTestDag 2021

MediaTest komt binnenkort met de MediaTestDag 2021. Daarbij wordt een volledig onderzoek uitgevoerd voor een organisatie die daar normaal gesproken niet het budget voor heeft.

Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden. Uit de aanmeldingen kiest MediaTest een organisatie. De criteria maatschappelijk verantwoord en relevant, sympathiek en uitvoerbaar binnen 24 uur zijn daarbij van belang.

De organisatie waarvoor het onderzoek uitgvoerd zal worden, zal met het hele team van MediaTest 24 uur lang beschikbaar zijn om de onderzoeksvraag te beantwoorden. MediaTest wil op deze manier een bijdrage leveren aan een maatschappelijk relevant onderwerp.

Corine van Impelen, hoofd communicatie bij Naturalis Biodiversity Center: “Wat een energie en inzet heeft het team van MediaTest getoond op deze MediaTestDag. ’s Ochtends om 08:00 uur starten we met een briefing, ’s avonds om 23:00 uur kregen we de evaluatie doorgestuurd. De resultaten hebben Naturalis concrete handvatten gegeven om onze communicatie vorm te geven. Dank voor wat jullie in één – lange – dag belangeloos voor ons hebben gedaan."

Tot 4 juni 2021 kunnen organisaties hun onderzoeksvraag inzenden.  

www.mediatest.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.