[Marketing Report Radio] Valéry Gresnigt: Polestar wil helpen om de transitie naar elektrisch rijden te versnellen

Valery Gresnigt  is Head of Marketing & PR bij Polestar in Nederland. Hij was er vanaf het eerste moment bij; Valéry betrok zijn functie toen auto's van Polestar in Nederland nog niet te koop waren.

Valéry Gresnigt: "Het idee achter de naam Polestar is dat van the guiding star. Wij willen helpen om de transitie naar elektrisch rijden te versnellen."

Als nieuw merk heeft Polestar veel baat gehad van het goede imago van moederbedrijf Volvo: "Natuurlijk heeft Volvo het imago van degelijk, goed en veilig gemaakt maar wat nog een groter voordeel is dat we gebruik kunnen maken van het service netwerk van Volvo. Voor vrijwel de gehele concurrentie geldt dat ze dat service netwerk niet hebben...

Luister het interview met Valery Gresnigt hier:

www.polestar.com/nl

Luister de volledige uitzending van 16 november hier:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business.


www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.