[Column] Ruud de Langen: 10 voorspellingen in media die de aandacht zullen trekken

Ruud de Langen is boven water. Bij Marketing Report op New Business Radio spreekt hij de Media Troonrede 2020 uit in 10 voorspellingen die de aandacht zullen trekken.

"De vleermuis die de wereld met een virusje op pauze heeft gedrukt, heeft er ook voor gezorgd dat er in de Nederlandse televisiemarkt een dikke 100 miljoen euro mist. De Publieke Omroep lost dit op door extra geld op te nemen van de doorlopend openstaande portemonnee van Arie Slob. Het enige doorlopende dat lokale uitgevers en broadcasters hebben, is een krediet bij de bank. Want de economische groei van 3,5 procent en de 0,9 procent koopkrachtstijging die ons vandaag op Prinsjesdag in het vooruitzicht zijn gesteld - en vergeet de werkloosheid niet - maken het geen feest voor media owners. Dus er zal eindelijk echt verregaande samenwerking tussen lokale partijen ontstaan, bijvoorbeeld op gebied van verkoop..."

Luister de volledige column van Ruud - inclusief de voorspellingen met betrekking tot het vervolg van zijn eigen loopbaan - hier:

 

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. 

Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 15 september 2020 hier terug:

 

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

DeMarketing100 2021 komt eraan! Draag hier mensen voor deze lijst voor.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.