[Marketing Report | 20 oktober 2020] | Shantia Farshidzad | Carien de Bas | Johan van der Zanden | Daniela Depping

Marketing Report

20 oktober | 18:30-20:00 uur

New Business Radio


Luister vandaag om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watersnelle side-kick Bas Vlugt. Vaste studiogast om het nieuws te duiden is de man die alles weet René Zeedijk, Business Development Director bij mediabureau ZIGT.

Onze gasten zijn;

 

Peter Wybenga: "Met Johan van der Zande praten we over Ilse, Albert Heijn als media exploitant en purpose, met Carien de Bas over zuivelmarketing en hoe zij haar eigen functie ontwikkelde, met Daniela Depping ondermeer over marketing in Nederland en wereldwijd, over duurzaamheid van verpakkingen en de rol van Coca-Cola Nederland hierin en met Shantia Farshidzad van 4orange over veranderend consumentengedrag en hoe 4orange innovaties inzet voor klantgerichte oplossingen."

Leuk als je luistert!

www.newbusinessradio.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.