[Marketing Report - 16 maart] Jeremiah Albinus | Remco Armee | Monica Toma | Martijn den Besten

Marketing Report

16 maart 2021

New Business Radio

Luister dinsdag 16 maart om 18:00 uur - een half uur eerder dus, vanwege de avondklok - naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt. Vaste studiogast om het nieuws te duiden is de man die alles weet: René Zeedijk, Directeur Business Development bij mediabureau ZIGT.

Onze gasten zijn;

Peter Wybenga: "Remco Armee is de cco van ZorgDomein en gaat 100 % voor de best mogelijke zorg voor iedereen! Via hun platform lukt dat. Veel meer hier over in Marketing Report. Ook veel meer zullen we horen over de hoogst interessante visie op hoe de arbeidsmarkt op een geheel andere wijze aangevlogen dient te worden. Martijn den Besten van Maqqie geeft inzicht in hoe dat slim, transparant en voor alle partijen voordeliger kan. Monica Toma van Infoblox vertelt ons alles over cybersecurity en hoe je juist door risico te nemen je business  steeds opnieuw - ook of vooral tijdens een pandemie - een flinke boost kunt geven. Jeremiah Albinus, ceo van Fonq weet hoe consumenten kopen op basis van geboden content. Vanuit passie wordt iedereen optimaal bediend. Net zoals de luisteraars van Marketing Report - op New Business Radio! Vanzelfsprekend is Rene Zeedijk van ZIGT met zijn scherpe blik op de actualiteit en zijn zoetgevooisde stemgeluid weer van de partij, teneinde één en ander op zijn geheel eigen wijze te duiden."

Leuk als je luistert!

www.newbusinessradio.nl


Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity

 

 

www.logitech.com
www.clarity.pr/nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.