Laura van Horssen naar Accenture

Laura van Horssen is op 1 augustus 2021 begonnen als Media Relations Lead bij Accenture. Na 4,5 jaar bij Vice Media te hebben gewerkt, eerst als Head of Communications Benelux en sinds april 2019 Deputy Communications Director EMEA, kiest ze voor een iets andere werkomgeving.

Accenture is bekend als organisatieadviesbureau op het gebied  van strategie en consulting, technologie en interactieve en operationele dienstverlening. Ook is Accenture actief op het vlak van digital experience; in Nederland nam Accenture Interactive in 2019 Storm Digital over.

Laura van Horssen: "Ik heb een fantastische tijd gehad bij Vice Media en tegelijkertijd kijk ik ontzettend uit naar dit nieuwe avontuur. In een notendop word ik verantwoordelijk voor alle media relaties en externe communicatie van alle bedrijfsonderdelen van Accenture Nederland (Strategy & Consulting, Accenture Interactive, Technology en Operations). Ik ben verantwoordelijk voor het ontwikkelen, beheren en uitvoeren van een geïntegreerde end-to-end communicatiestrategien met als doel  een positief marktimago voor het merk Accenture op te bouwen en het media-aandeel in de Nederlandse markt te vergroten. "

Voordat ze bij Vice Media werkte, werkte ze onder meer als Communications Advisor bij Unilever en als Communications Director bij Futurefactor (toen nog  FinchFactor). Bij Vice Media was ze in haar meest recente/Internationale rol voornamelijk verantwoordelijk voor de positionering en Communiatiestrategie van Virtue (het creatieve bureau van Vice Media) en Vice Digital binnen de gehele regio (Europa, Midden-Oosten en Afrika). Haar voornaamste focus in deze rol was Business-to-business en corporate communicatie. Daarnaast overzag zij alle communicatie (Vice Digital, Virtue, Vice Studios, Vice TV en Virtue) in de Benelux als hoofd van het communicatieteam.

Andy Rowlands, Director Corporate Communications Accenture Europe, Verenigd Koninikrijk en Ierland: "Het is fantastisch om Laura van Horssen aan boord te hebben. Haar ervaring is precies wat we nodig hebben om onze Nederlandse activiteiten te ondersteunen en om Accenture's beste verhalen naar de media te brengen. Ik kijk uit om Laura te zien bloeien in haar rol. Ik ben er zeker van dat ze een verschrikkelijke goede aanwinst zal zijn."

Credits foto: Jerome de Lint

www.accenture.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.