Karwei komt met propositie: de bouwmarkt met smaak

Karwei introduceert een aangepaste propositie: De bouwmarkt met smaak. Het bedrijf claimt daarmee drie domeinen: aanpassen (klussen), aankleden en afstylen (inrichten). Klanten kunnen voor alle klus- en inrichtbehoeftes bij Karwei terecht, is de boodschap.

Vanaf deze week is de commercial met de propositie te zien op tv en online.

De najaarscampagne en de uitrol van de vernieuwde formule op de winkelvloer, kwamen tot stand in co-creatie met New Growth Strategies, TBWA\Neboko, Socioboko en Dedato. Mediastrategie door Mindshare.

De media-inzet voor de campagne bestaat uit RTV, OOH, PR, tagons, online video-, social-, youtube- en display advertising.

www.karwei.nl
www.newgrowth-strategies.com
www.tbwa.nl
www.dedato.com
www.mindshareworld.com/netherlands


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.