Jeroen van den Brink directeur SAN

Het bestuur van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) heeft Jeroen van den Brink per 1 september 2020 aangesteld als directeur. De huidige directeur Frits Schuring zal zich eind mei 2021 terugtrekken en met pensioen gaan. 

Jeroen van den Brink, Managing Director bij Publicis:  “De SAN is een fantastisch instituut dat door de toewijding van mijn voorgangers staat als een huis. Om mij daar vanaf september 2020 voor te kunnen inzetten vind ik niet alleen eervol maar ook een geweldige kans om een bijdrage aan het vak te kunnen leveren. Ik kijk uit naar de samenwerking met het bestuur, alle sponsoren en vakgenoten”

Jeroen Hubert, voorzitter SAN: “Wij zijn als SAN-bestuur erg blij met de komst van Jeroen. We hebben er veel vertrouwen in dat hij samen met Bo Kant-Hessels en het SAN bestuur een fenomeen als de SAN de komende jaren verder blijft vernieuwen. Het beste werk in de schijnwerpers zetten, kennis delen en netwerken zijn hierbij het uitgangspunt.”

www.sanaccent.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.