Jeroen Jansen hoofdredacteur JFK

VDS Publishers, uitgever van onder andere JFK en TopGear, verwelkomt Jeroen Jansen als hoofdredacteur van JFK Magazine en JFK Online.

Willem Baars, hét gezicht van JFK – ofwel Mr. JFK – gaat eind deze maand met pensioen. Willem is nagenoeg vanaf de start van JFK in 2006 actief als hoofdredacteur, maar gelukkig zal zijn kennis en kunde niet verloren gaan: hij zal als Fashion Director bij het mannen-lifestylebrand betrokken blijven. Zijn spreekwoordelijke grote schoenen zullen worden gevuld door Jeroen Jansen.

Jeroen startte al in 2011 bij JFK als stagiair, waarna hij opklom tot junior redacteur en uiteindelijk volwaardig redacteur. Hij leverde vele bijdrages aan grote en fraaie producties voor JFK Magazine en JFK Online. Na een uitstap van drie jaar bij Talpa, laatstelijk als Chef Online van Hart van Nederland, keert hij weer terug bij JFK.

Jeroen Jansen: “Mannen-lifestyle, zoals JFK dat brengt, is waar mijn grote passie ligt, en doordat ik al zo lang bij het merk betrokken ben geweest, heeft JFK een speciale plek in mijn hart. Toen ik werd benaderd om aan de slag te gaan als de nieuwe hoofdredacteur van JFK hoefde ik dus niet lang na te denken: ik ken het merk door en door, heb heel lang met Willem Baars samengewerkt en ga die samenwerking ook graag voortzetten, waarbij het voor mij een waanzinnige uitdaging is om het merk JFK, ook online, verder uit te bouwen.”

www.vds-publishers.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.