Jeroen Jansen hoofdredacteur JFK

VDS Publishers, uitgever van onder andere JFK en TopGear, verwelkomt Jeroen Jansen als hoofdredacteur van JFK Magazine en JFK Online.

Willem Baars, hét gezicht van JFK – ofwel Mr. JFK – gaat eind deze maand met pensioen. Willem is nagenoeg vanaf de start van JFK in 2006 actief als hoofdredacteur, maar gelukkig zal zijn kennis en kunde niet verloren gaan: hij zal als Fashion Director bij het mannen-lifestylebrand betrokken blijven. Zijn spreekwoordelijke grote schoenen zullen worden gevuld door Jeroen Jansen.

Jeroen startte al in 2011 bij JFK als stagiair, waarna hij opklom tot junior redacteur en uiteindelijk volwaardig redacteur. Hij leverde vele bijdrages aan grote en fraaie producties voor JFK Magazine en JFK Online. Na een uitstap van drie jaar bij Talpa, laatstelijk als Chef Online van Hart van Nederland, keert hij weer terug bij JFK.

Jeroen Jansen: “Mannen-lifestyle, zoals JFK dat brengt, is waar mijn grote passie ligt, en doordat ik al zo lang bij het merk betrokken ben geweest, heeft JFK een speciale plek in mijn hart. Toen ik werd benaderd om aan de slag te gaan als de nieuwe hoofdredacteur van JFK hoefde ik dus niet lang na te denken: ik ken het merk door en door, heb heel lang met Willem Baars samengewerkt en ga die samenwerking ook graag voortzetten, waarbij het voor mij een waanzinnige uitdaging is om het merk JFK, ook online, verder uit te bouwen.”

www.vds-publishers.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.