[Interview] Rogier IJzermans over Ace

Deze week werd Ace de nieuwe naam voor Born05 Group. CEO Rogier IJzermans is onze gast in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio.

Rogier: "Wij zijn de merkkant van ons bureauprofiel aan het versterken. De afgelopen jaren is veel tijd geïnvesteerd in digitale transformatie, bedrijven zijn steeds meer datagedreven geworden. Een onbedoeld effect daarvan is dat er verschraling optreedt in het merkenlandschap. Heel veel bedrijven maken gebruik van dezelfde systemen en dezelfde platformen. Dat zorgt voor standaardisatie. Dat is vaak goed maar het zorgt ook voor standaardisatie van dienstverlening en emotie. Wij denken dat merken weer onderscheidend willen worden, intrinsiek vanuit hun kern en daarvoor heb je een nieuw type merkdenkers nodig. Dat zijn wij aan het organiseren."

Luister dit geweldige interview hier:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.