IM Lounge breidt MT uit met Jan-Willem Stoop

Jan-Willem Stoop is na zes jaar terug bij IM Lounge (onderdeel van Ace) en versterkt het MT van het Amsterdamse media performance bureau. Hij gaat zich in de rol van Business Director bezighouden met de commerciële strategie. Daarbij is hij de schakel tussen de account teams en bestaande en nieuwe klantrelaties. Ook zal hij de samenwerking met de andere labels van Ace verder vormgeven.

Hiervoor was Jan-Willem Client Partner bij OMD Nederland en werkte hij in verschillende rollen bij RAI Amsterdam en Lost Boys (onderdeel van het huidige Publicis). 

Acceleratie

Jan-Willem Stoop: "Gaaf om na meer dan zes jaar terug te zijn op een vertrouwd, maar toch ook compleet nieuw nest. Met de komst van Ace is dit hét moment om als media label te accelereren en samen met onze zuster labels meer geïntegreerde proposities neer te zetten."

Rutger Schouten op operations

Om de groei die IM Lounge doormaakt verder te stroomlijnen gaat Rutger Schouten een compleet nieuwe rol vervullen bij het bureau. Met meer dan tien jaar ervaring binnen IM Lounge op media strategie en executie, gaat hij zich nu richten op de Strategie & Business Operations.

Rutger Schouten: "Te gek om deze nieuwe uitdaging op te pakken. Ik kijk ernaar uit om samen met ons snel groeiende team en de collega’s binnen Ace onze processen en services naar het volgende niveau te brengen."

Arno Meijerink, Founder & Managing Director van IM Lounge: "Ik ben onwijs blij met de terugkeer van Jan-Willem, die ons al door en door kent. Het geeft ruimte voor de ontwikkeling van nieuwe en innovatieve proposities. Samen met Rutger in het MT en het team van media specialisten komen we hiermee in een nieuwe fase met ons bureau. Daarbij staat de ontwikkeling van een positieve cultuur intern en met onze klanten centraal. Alleen daarmee trekken we nieuw talent aan, waar we druk naar op zoek zijn."

www.imlounge.nl

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.