IM Lounge breidt MT uit met Jan-Willem Stoop

Jan-Willem Stoop is na zes jaar terug bij IM Lounge (onderdeel van Ace) en versterkt het MT van het Amsterdamse media performance bureau. Hij gaat zich in de rol van Business Director bezighouden met de commerciële strategie. Daarbij is hij de schakel tussen de account teams en bestaande en nieuwe klantrelaties. Ook zal hij de samenwerking met de andere labels van Ace verder vormgeven.

Hiervoor was Jan-Willem Client Partner bij OMD Nederland en werkte hij in verschillende rollen bij RAI Amsterdam en Lost Boys (onderdeel van het huidige Publicis). 

Acceleratie

Jan-Willem Stoop: "Gaaf om na meer dan zes jaar terug te zijn op een vertrouwd, maar toch ook compleet nieuw nest. Met de komst van Ace is dit hét moment om als media label te accelereren en samen met onze zuster labels meer geïntegreerde proposities neer te zetten."

Rutger Schouten op operations

Om de groei die IM Lounge doormaakt verder te stroomlijnen gaat Rutger Schouten een compleet nieuwe rol vervullen bij het bureau. Met meer dan tien jaar ervaring binnen IM Lounge op media strategie en executie, gaat hij zich nu richten op de Strategie & Business Operations.

Rutger Schouten: "Te gek om deze nieuwe uitdaging op te pakken. Ik kijk ernaar uit om samen met ons snel groeiende team en de collega’s binnen Ace onze processen en services naar het volgende niveau te brengen."

Arno Meijerink, Founder & Managing Director van IM Lounge: "Ik ben onwijs blij met de terugkeer van Jan-Willem, die ons al door en door kent. Het geeft ruimte voor de ontwikkeling van nieuwe en innovatieve proposities. Samen met Rutger in het MT en het team van media specialisten komen we hiermee in een nieuwe fase met ons bureau. Daarbij staat de ontwikkeling van een positieve cultuur intern en met onze klanten centraal. Alleen daarmee trekken we nieuw talent aan, waar we druk naar op zoek zijn."

www.imlounge.nl

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.