Havana Harbor preferred supplier voor digitale campagnes Unilever

Per 1 juli heeft Unilever Nederland het Rotterdamse bureau Havana Harbor toegevoegd aan de preferred supplierlist. Na een deelname aan een door Unilever uitgeschreven request for proposal traject sloot de multinational een vijfjarige samenwerkingsovereenkomst af.

Dit betekent dat Havana Harbor als preferred supplier alle Unilever merken mag helpen op het vlak van digital services. Hierbinnen vallen creatieve disciplines zoals strategie, concept en productie. Havana Harbor leverde eerder al digitale campagnes af voor onder anderen Conimex, Breyers Delight en Knorr.

Maarten van Scheijndel, creative director bij Havana Harbor: “Het team verheugt zich op een mooie samenwerking. Niet alleen met Unilever en haar merken, maar ook andere bureaus die we met ons digitale DNA naadloos aanvullen. Havana Harbor kan een digitale bijdrage leveren aan het in beweging krijgen van diverse doelgroepen. Dat doen we vooral met gepersonaliseerde campagnes: voor iedereen bestaat een perfecte uiting qua inhoud, vorm en medium. Alleen door continu te challengen op relevantie kunnen we de meest effectieve campagnes verzorgen."

Havana Harbor is onderdeel van Candid.

www.havanaharbor.com
www.unilever.nl
www.candidplatform.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.