
HEMA speelt in op groeiende online vraag met verbeterde app
HEMA introduceert versneld een release van de HEMA-app. Zo speelt het bedrijf in op de toename van het online bestellen nu een deel van de klanten niet naar de winkel kan of wil. Om aan de toenemende vraag te voldoen heeft HEMA een aantal maatregelen genomen zoals het openen van een extra e-dc en 20 orderpicklocaties in de grote vestigingen verspreid over Nederland.
Raph Schröder, hoofd e-commerce: “Wij zijn blij dat we juist nu extra veel mensen gebruik maken van onze app, de vernieuwde versie versneld kunnen invoeren. We hebben de feedback van de gebruikers verwerkt om de app te verbeteren. De verbetering zit met name in de stabiliteit van de app. De klant blijft beter ingelogd en kan makkelijker winkels zoeken en vinden. Als je wilt kijken welke vouchers je hebt of in de winkel staat en je voucher wilt activeren, dan gaat dat nu makkelijker doordat de app overzichtelijker is.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau