Grolsch en Talpa Network lanceren Grolsch 0.0 FM

Grolsch en Talpa Network zijn met Grolsch 0.0 FM gestart. Dat is een radiostation waarvan de audio is opgenomen in de brouwerij van Koninklijke Grolsch in Enschede. De zender is te beluisteren via Juke, de app en website van Radio Veronica

Om de lancering te ondersteunen staat Radio Veronica in de week van 26 april 2021 in het teken van Grolsch 0.0 FM. In elk programma is de 0.0 Blaastest te horen: een bekende track geblazen op een Grolsch 0.0%-flesje. Luisteraars die het nummer correct raden maken kans op een week in de Grolsch Camper met zakgeld.

Grolsch 0.0 FM zal minstens enkele maanden te beluisteren zijn.

Ellen Slaa Kamphuis, Brand Manager Grolsch: “We zijn net gestart met de nieuwe Grolsch alcoholvrij campagne op tv en daar wilden we graag een medium aan toevoegen. Talpa Media Solutions & het Bureau hebben ons verrast met de spot-on Grolsch 0.0 FM en de camper promotie op Radio Veronica.”

Naast de radio-actie worden er ook spotjes op de andere radiozenders van Talpa Network en social media ingezet. Grolsch 0.0 FM is onderdeel van de Grolsch Proef Karakter-campagne die momenteel loopt.



Credits:

Grolsch: Ellen Slaa Kamphuis, Merlinde Warners | Creatie: Robbert Hilgeman, Stefan Da Costa Gomez, Wouter van der Pauw | Strategie: Rose Zandvliet | Design: Stefan Da Costa Gomez, Davidson Lopes | Agency Producer: Wibout Warnaar | Account: Django van der Miessen | Project Management: Margriet Wery | Radio Veronica: Niels van Baarlen, Vincent de Lijser | Audio: Jaap Wajer, René Thie | Voice Over: Marisa Heutink (0.0 FM) Rick Romijn (spots) | Online: Theun Herder

www.radioveronica.nl
www.juke.nl/grolsch
www.talpanetwork.com
www.grolsch.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.