Glasnost groeit door met Claire Martens en Manon van Brecht

Claire Martens en Manon van Brecht versterken het team van pr & storytelling bureau Glasnost, onderdeel van Ace.

Claire Martens is aangesteld in de rol van Director People & Culture. Ze heeft als HR Director een achtergrond in het opschalen van organisaties bij onder meer felyx en Deliveroo. Ook bij Glasnost gaat zij zich bezighouden met de groei van de organisatie. Manon van Brecht zet zichzelf in als consultant. Ze heeft vier jaar gewerkt bij USP Marketing PR. Een bureau waar zij ervaring opdeed in travel, hospitality en luchtvaart-pr. Bij Glasnost gaat ze aan de slag voor merken als Storytel, Volkswagen, Interpolis en Roamler.

Claire Martens: “Ik heb ontzettend veel zin om bij Glasnost aan de slag te gaan! Glasnost heeft Learning & Development hoog op de agenda staan en ik kijk ernaar uit om hier een leading programma op neer te zetten. Daarnaast is de fase waarin Glasnost zit een goed moment om te werken aan de zichtbaarheid van Glasnost als werkgever en gaan we hard aan de slag met de Employer Branding. Maar het belangrijkste voor mij is dat ik kan bijdragen aan de employee happiness in de groei van de organisatie.”

Manon van Brecht: “Bij USP Marketing PR heb ik het erg naar mijn zin gehad, maar ben na vier jaar toe aan een volgende stap. Ik ben blij dat ik mijn carrière mag vervolgen bij Glasnost en deel mag uitmaken van een snelgroeiend en ambitieus team. Binnen mijn diverse portfolio, bestaande uit zowel lifestyle als tech-finance-klanten, ligt de focus voor mij voornamelijk op pr en native advertising.”

www.glasnost.amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.