Gert-Jan van Breugel mede-eigenaar MODYN

Gert-Jan van Breugel, Managing Director van Industrial design agency MODYN is onlangs ook mede-eigenaar van het bedrijf geworden. Samen met Rik de Reuver, Head of Product Design, en Wim van Dijk, Head of CMF Design, heeft hij nu de dagelijkse leiding van het bedrijf, dat onder meer voor merken als Gazelle, Thule en VDL werkt, in handen. De aanstelling van Gert-Jan van Breugel is een volgende stap in de internationale strategie van MODYN. Gert-Jan van Breugel is voor één derde eigenaar geworden.

Gert-Jan van Breugel is inmiddels 12 jaar werkzaam voor het designbureau dat eind 2020 haar naam veranderde van Vanderveer Designers in MODYN. HIj startte als Senior Industrial Designer en behaalde ondertussen een MBA in brand, design en reputatiemanagement. Hij groeide door tot Director Design Strategy en werd in 2019 benoemd tot Managing Director. Gert-Jan van Breugel was de drijvende kracht achter de nieuwe naam, identiteit en de nieuwe strategie van MODYN (specialisatie in mobility design voor de internationale markt).

Gert-Jan van Breugel: “De afgelopen 12 jaar heb ik bij MODYN niet alleen de kans gekregen om met het bedrijf mee te groeien, maar ook om het naar een spannende toekomst te leiden. Ik houd me daarom niet alleen bezig met de dagelijkse gang van zaken tussen ons team en onze klanten, maar zorg ook voortdurend voor visie en perspectief voor de toekomst van MODYN. Ik zie MODYN als een facilitator van verandering binnen de mobility sectoren - het ontwerpen van producten en diensten die de toekomst versnellen, die spreken voor merken, resoneren met mensen en zich onderscheiden in de markt.”  

Rik de Reuver, Head of Product Design: “We zijn ambitieuzer dan ooit. Het is geweldig dat Gert-Jan niet alleen de dagelijkse leiding op zich neemt maar zich nu ook mede-eigenaar mag noemen. Hierdoor kunnen we nog meer focus aanbrengen binnen het bedrijf en aandacht schenken aan onze klanten. Twee ontwikkelingen die van onschatbare waarde zijn gezien onze internationale groeiambities.”

www.modyn.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.