FNG kiest met 5 merken voor Initiative

FNG Nederland brengt haar mediabelangen onder bij Initiative. Het bureau is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning, -inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes voor de merken Claudia Sträter, Expresso, Miss Etam, Promiss en Steps. Miss Etam was in 2019 al klant geworden bij Initiative.

FNG is een sterk groeiende Internationale beursgenoteerde modegroep die kleding en schoenen voor zowel dames, kinderen als heren ontwerpt en verdeelt via eigen conceptstores op toplocaties in België en Nederland, maar ook via een netwerk van multi-merkenwinkels in binnen- en buitenland.

Patrick van der Borden, Head of Marketing FNG Nederland: “De keuze om te gaan samenwerken met Initiative gaat verder dan synergieën zoeken over onze merken heen. In Initiative hebben wij de partner gevonden die goed aansluit bij onze manier van werken: korte lijnen, snel schakelen, vanuit een heldere visie per merk.”

Léonie Koning, CEO Initiative: “We krijgen energie van de groei-ambities die FNG heeft en we denken graag mee over de uitdagingen in een markt die onder druk staat. Groei begint bij kennis van de cultuur en wij hebben veel zin om samen met FNG en de andere betrokken bureaus deze ambities waar te gaan maken. Juist door de verschillende merken onder een dak te bedienen kunnen wij voor ieder merk het verschil maken.”

www.initiative.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.