Even bellen met... Reinier Steures: Natwerk is niet normaal effectief

Natwerk heeft een nieuwe website. En wat voor 1! Wij bellen met Reinier Steures, eigenaar en CEO van Natwerk.

Dag Reinier! Heb je een lekkere zomer?

Ik heb een heerlijke zomer. Ben een weekje in Frankrijk geweest om de tourrit van de Alpe d'Huez te fietsen en de renners aan te moedigen. Daarnaast woon ik in Amsterdam-Noord en spring ik lekker voor de deur het water in voor wat afkoeling. Ook ben ik met mijn vriendin in Bretagne geweest en gaan wij - later dit jaar - nog heerlijk naar de westkust van Amerika.

Natwerk heeft een nieuwe website. Mooi hoor! Zelf gebouwd?

Samen met onze vrienden van Bravoure. Wij doen veel projecten met hen. Ze hebben onze huisstijl mijns inziens perfect weten om te zetten in een website waarbij onze focus ligt op het behalen van optimale resultaten voor onze partners en klanten. En dan ook nog een heerlijke UX en de juiste functionaliteiten.

Je hebt wereldmerken met redelijk debiele pay-offs zoals – ik noem maar wat – The Power of Dreams. En dan heeft Natwerk… Niet normaal effectief. Als ik een compliment mag maken: werkelijk absurd goed. En gelukkig ook niet zo bescheiden...

Dank, deze voeren we nu al een paar jaar. Dit past nog steeds perfect bij ons DNA, onze manier van werken en ons soort werk. We worden nog weleens gepercipieerd als dat gekke bureau uit de Jordaan. Dat zijn we ook, want we leveren immers creatieve en spraakmakende oplossingen. Maar die oplossingen zijn extreem effectief voor de uitdagingen van onze klanten.

Wij vinden dat heel Nederland niet normaal zou moeten zeggen als ze ons werk zien. We hebben hier ook een panel voor van mensen uit onze Rozenstraat waarmee we ons werk op spraakmakendheid testen.

Samengevoegd versterken niet normaal en effectief elkaar natuurlijk heel erg lekker.

Onlangs heb je Dirk van den Broek binnen gehengeld. Zó! Wat zijn jullie nu voor Dirk aan het doen?

We zijn nu alles aan het opstarten. De ways-of-working worden op elkaar afgestemd, zodat we snel naar buiten kunnen gaan met de aangepaste richting voor het merk. Ondertussen staat retail uiteraard niet stil en zijn we al vol aan de slag!

Nu we toch bellen: Wat doet jullie FEBO op de Rozengracht deze week? Veel ijs en milkshakes neem ik aan…

HAHAHAHAHAH! Nou.. Ik ga zo een paar borrelboxen bestellen voor bij de borrel van het Natwerk team. Daarnaast inderdaad veel milkshakes en ijs.. Maar… De Rozengracht is de snackstraat van Amsterdam. We mogen tot laat openblijven. Gedurende de avonden en nachten hebben veel feestvierende Amsterdammers nog steeds heel veel behoefte aan onze snacks!

Cool! Laatste vraag nog: wat is het laatste nieuws?

Veel nieuws. Natwerk is anders georganiseerd. Nieuwe mensen op nieuwe plekken en een verbeterde bedrijfsstructuur. Onze Krikkies chips gaan echt als een trein! En… Er komt echt heel veel goed werk aan. Niet normaal!

Natwerk is een niet normaal effectief reclamebureau dat marktstrategieën levert en door vertaalt naar spraakmakende oplossingen. Wij beïnvloeden daarmee de kern van het probleem. Op basis van een gerichte oplossing voor dat probleem, bieden we een oplossing waar de doelgroep niet over uitgepraat raakt. Niet normaal zijn, daar zetten we mensen die normaal uit staan voor reclame weer mee aan. Denk aan producten, activaties, slimme tools en communicatieconcepten waar de consument wél op zit te wachten. Niet normaal effectief noemen we dat, op zowel brand- als salesniveau.

www.natwerk.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.