YUNE maakt derde seizoen Goedmaker van Bol.com: eerbetoon aan Pimp My Ride

Webwinkel bol.com lanceert het derde seizoen van de Goedmaker. Willie Wartaal kruipt in de huid van de Amerikaanse rapper en tv-presentator Xzibit (Alvin Nathaniel Joiner). In de geest van het populaire MTV-programma Pimp My Ride wordt er dit keer geen auto, maar een fiets gepimpt.

De bol.com Goedmaker, een samenwerking tussen bol.com en contentmarketingbureau YUNE, is een branded format in Nederland en België. In de video’s worden klanten bij wie recent iets is misgegaan met hun bestelling op een wel heel bijzondere manier verrast met een Goedmaker.

Kevin Soeters, Social Creative Marketeer van bol.com: “Dagelijks zetten heel veel collega’s zich in om van een gedupeerde klant een blije klant te maken. Dat we niet foutloos zijn, maar wel elke dag keihard ons best doen om het goed te maken, onderstrepen we met de Goedmaker. Al drie seizoenen laten we zien dat we vanuit bol.com geen grenzen kennen als het gaat om het blij maken van onze klanten.”



In de meest recente aflevering is de Leuvense klant Steven tezien. Hij bestelt een aantal fietslampjes, maar er gaat iets mis met de levering. Willie Wartaal verrast Steven en zorgt ervoor dat Steven een ongekende Goedmaker krijgt.

Credits:

Bureau: YUNE | Account: Bente van Deventer, Pablo van den Berg | Creatie: Djordy van Etten, Neal Kok | Productie: Daan Geuke, Besma Ayari  | Regie: Neal Kok  | Camera: Bas Bakhuis  | Camera Ass.: Daan Schuurmans  |Edit: Bas Burggraaf  |Design/animatie: Roel Hei, Ella van Wees, Tim Wouters  |Copy: Savenna Hof, Mirthe Baas, Koen van Eijgen  | Productie assistentie: Joey van der Linden, Phoebe Arents

www.bol.com
www.yune.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.