Dept neemt Amerikaanse software agency Devetry over

Dept heeft Devetry overgenomen. Devetry is een Amerikaanse software engineering agency en werd in 2015 opgericht. Het bedrijf werkt voor klanten als Intel en Arizona State University en is gespecialiseerd in software ontwikkeling (waaronder ERP, CRM, Cloud applications) en DevOps services. Devetry sluit zich aan bij de Amerikaanse bedrijven Rocket Insights, Basicen Byte  die al onderdeel zijn van Dept.

Met de aanwinst haalt Dept extra specialisme in huis, waarmee het bestaande en nieuwe klanten nog beter kan ondersteunen met op maat gemaakte tech-oplossingen en gemakkelijk kan opschalen. 

Brett Truka, CEO en mede-oprichter van Devetry: "Onze missie is om de wereld van software te vereenvoudigen en de beste resultaten voor onze klanten te leveren. Door ons aan te sluiten bij Dept kunnen we onmiddellijk onze wereldwijde aanwezigheid opschalen en ons serviceaanbod op gebied van data, digitale marketing en commerce uitbreiden via een breed scala aan technologieën. We delen een passie voor tech, blije klanten en onze mensen, en kijken uit naar komende jaren met Dept. "

Dimi Albers, CEO van Dept: "Devetry heeft een getalenteerd team opgebouwd met diverse programmeertalen, frameworks, databases en tools, waardoor ze vanaf dag één waarde kunnen toevoegen aan onze klanten. Met Devetry versterken we onze technologie- en engineeringcapaciteit in de VS en verkennen we nieuwe markten in Denver en Portland."

Devetry zal blijven opereren onder leiding van medeoprichter en CEO, Brett Truka, en medeoprichter en CTO, Allan Wintersieck.

www.deptagency.com
www.devetry.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.