[Campagnes] Lukkien brengt JungleMinis tot leven

Voor de vierde keer op rij kun je bij supermarktketen Lidl Nederland weer sparen voor kleine knuffels met een grote persoonlijkheid. Vorig jaar gingen we naar de bodem van de oceaan om kennis te maken met de AquaMinis, dit jaar gaan we naar de jungle met de JungleMinis!

In samenwerking met Creative agency Joe Public Take-Away Advertising, brengt Lukkien de Minis weer tot leven op het kleine scherm. Elk van de 10 karaktertjes heeft zijn of haar eigen moment in deze mix van live-action en 3D animatie. Als primeur heeft het meisje Nora ook een eigen 3D karakter!

Het live-action deel in de Lidl flat werd geproduceerd en geregisseerd door Joe Public. Alle 3D-animaties en visual effects werden door Lukkien verzorgd onder regie van Martijn Smits.

Credits Lukkien:

Storyboard: Yannick van Oort | Productie: Mattijs van Moorsel | Regie Animatie: Martijn Smits | VFX Supervision & Compositing: Raymond Viveen | Sound Design: Eric van Horssen, voice-over 

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

www.lukkien.com   


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.