
[Campagnes] Lukkien brengt JungleMinis tot leven
Voor de vierde keer op rij kun je bij supermarktketen Lidl Nederland weer sparen voor kleine knuffels met een grote persoonlijkheid. Vorig jaar gingen we naar de bodem van de oceaan om kennis te maken met de AquaMinis, dit jaar gaan we naar de jungle met de JungleMinis!
In samenwerking met Creative agency Joe Public Take-Away Advertising, brengt Lukkien de Minis weer tot leven op het kleine scherm. Elk van de 10 karaktertjes heeft zijn of haar eigen moment in deze mix van live-action en 3D animatie. Als primeur heeft het meisje Nora ook een eigen 3D karakter!
Het live-action deel in de Lidl flat werd geproduceerd en geregisseerd door Joe Public. Alle 3D-animaties en visual effects werden door Lukkien verzorgd onder regie van Martijn Smits.
Credits Lukkien:
Storyboard: Yannick van Oort | Productie: Mattijs van Moorsel | Regie Animatie: Martijn Smits | VFX Supervision & Compositing: Raymond Viveen | Sound Design: Eric van Horssen, voice-over
Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert