Bux komt met tweede internationale televisiecommercial

Bux heeft een tweede internationale televisiecommercial gelanceerd voor Bux Zero, de commissievrije beleggingsapp van Bux. De productie van de televisiereclame is een vervolg op waar de vorige commercial ophield. Waar in de vorige commercial Nick Bortot, oprichter van Bux, voor levensgrote Bux letters zijn verhaal deed, keren de Bux-letters nu terug op verschillende locaties in het land.

Stevan Zmiric, Senior Creative bij BUX: “Met de nieuwe televisiecommercial hebben we de draad opgepakt waar we de vorige keer gebleven waren. De herkenbare Bux-letters schitteren ook weer in deze reclame en keren als een rode draad terug gedurende de reclame. Door middel van vervaardigde kunststof letters en visuele nabewerking, zijn de Bux-letters door heel Nederland te zien. Daarnaast vonden we het belangrijk om vanuit Bux het verhaal te laten vertellen. Alle acteurs die in de commercial te zien zijn, zijn medewerkers van Bux en er zijn ook bijrollen door Bux Zero beleggers vervuld. Het resultaat is een televisiecommercial die authentiek en volwassen aanvoelt, zonder in te boeten aan levendigheid.



De reclame van Bux is in samenwerking met de Amsterdamse productiemaatschappij Fast Forward tot stand gekomen. Thomas Melgers (Fast Forward) deed de regie. Opnieuw is het een productie geworden met een grote inbreng vanuit Bux zelf. Vanuit Bux zijn Kamiel van Eeuwijk (Senior Creative Designer) en Stevan Zmiric (Senior Creative) betrokken geweest bij het concept en de creatie.

www.getbux.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.